Zákaznické noviny Kaufland - opravdu masové médium

07.06.2012 09:22

Efektivně osloví téměř 70 % domácností v České republice.

Společnost Kaufland Česká republika, přední potravinářský řetězec v Evropě i v ČR, uzavřel exkluzivní smlouvu s KFD Media´ o mediálním zastoupení svých tištěných marketingových produktů pro celostátní trh.

Zákaznické noviny Kaufland jsou každou středu v nákladu 2 750 000 kusů bezplatně distribuovány do schránek zákazníků, a to vlastní distribuční sítí společnosti Kaufland.

Noviny – ve formátu A4 nebo A3 – jsou důležitým zdrojem informací pro zákazníky prodejen Kaufland při rozhodování o nákupech. Dvě třetiny stran propagují výrobky prodávané v síti Kaufland, jedna třetina je věnována redakci (články, recepty, soutěže, křížovky) a inzerci.  

Noviny nabízejí klasickou inzertní plochu uvnitř novin. Výhodou pro inzerenty je možnost výběru mezi plošnou inzercí v rámci celé ČR nebo pouze ve vybraných regionech. V každém z téměř 90 regionů může být navíc obsah inzerce různý. Inzerenti také mohou využít možnost vkladů nebo společné distribuce.
 

Diskusní téma: Zákaznické noviny Kaufland - opravdu masové médium

Stížnost

Petr Horáček | 25.01.2018

Od nového roku 2018 nám zákaznické noviny přestali docházet.
Bydlíme v Náchodě, ulice Na Václaváku

Přidat nový příspěvek